START OF THE DAY.

jag älskar verkligen dessa dagar, när man kan ta lite sovmorgon utan dåligt samvete för att det regnar ute,
ta hundarna på en lunch promenad innan man kommer hem
och fixar iordning lite frukost och kylskåpet bara kryllar av massa gott :)
 
apelsinjuice / ägg / mjölk / kiwi / jordgubbar
 
(snyggt att ja fick med mitt finger på vänsterkanten..inte ok)
 
Publicerat i
#1 / / welander :

Hej tjejen! Stort Grattis i efterskott :D hoppas du hade en fin och skön dag igår.
ja undrar om du är på för lite häng i veckan? Tänkte höra me Alexandra också :)
förslag onsdag eftermiddag/ kväll?
Skulle va väldigt kul att ses :)
kram på dej!

#2 / / Idawiik!:

Eilert! Kan du blogga elleeeer? Jag vill veta hur din Göteborgshelg vaaar! Gör nu ett inlägg om detta! Jag har ju inget att läsa när jag soooolar :))